Gästdesigner Anna Jansson



Namn  - Anna Jansson

Ev.  - Lilla Anna

Blogg - www.lillaannapysslar.blogg.se

Var bor du  - Karlstad

Ev. familj

Vad gör du när du inte scrappar? Jobbar som lärare och extrajobbar på tidningstjänst, umgås med pojkvännen, syjuntar.
 

Scrapfakta:


När började du scrappa?/ skapa kort? - Oktober 2006


Varför fastnade du för just denna hobby? - Jag hade kollat lite pysselforum på nätet först. Sedan besökte jag en scrapmässa och kände att jag va fast i hobbyn bara jag klev innanför dörrarna.


Vad ger dig denna hobby? - Det bästa som hobbyn har gett mig är nya vänner.


Vad inspirerar dig? - Vackra mönsterpapper


Vad scrappar du om? / vilken sorts kort gör du? - Nu scrappar jag mest  om min pojkvän, men det blir lite vänner och naturfoton också.


Hur vill du beskriva din scrap- / kort- stil? - Blommig

Favoritfärger? - Grönt


Vad gör du när du "kör fast"? - Städar och sorterar pysselplatsen.


Vilken är din favorit-scrappryl? - Thickers , vit cardstock,  blommor


Vad önskar du dig inom scrapbooking? - En större och bättre organiserad pysselplats.


Anna skapade följande utav Gäst designer paketet:

Burk
PP enchanting sticker book
Blommorna utklippt ur DCWV papper ur Haiti Stack
fluid chalk  - chestnut roan



Kort
Papper  MM Just chillin boy
fluid chalk chestnut roan
Zig Journal and title  - chocolate



Kvällssol
MM Just Chillin Boy papper och dekos
fluid chalk - charcoal






Skutberget
Baspappret är från DCWV/ Haiti
Scrappers floss - sky Blue
Löven Bazill paperflowers
knappar
fluid chalk - chestnut roan, blush rose, dark moss, ice blue


Kommentarer
Postat av: Diana

Wohooooooo, jättefina alster Anna! Du rockar!

2009-07-28 @ 19:14:15
URL: http://sayurii.blogg.se/
Postat av: Lucienne

Mycket fint Anna, du har verkligen låtit paketets innehåll komma till sin rätt.

Lucienne

2009-07-29 @ 10:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0