3 Bugs in a rug

Mitt första paket från Grodans Scrapgarden innehöll läckra papper från 3 Bugs in a rug. Papprena har mjuka fina färger och bästa av allt, de har mönster på båda sidorna. Med i paketet låg också fina clearstamps, June Bug Birdie Trio Bitsy Stamp från Basic Grey, och mönstrade chipboardfigurer från Pink Paislee som går att använda till båda layouter och kort.


Detta foto andas verkligen sommar för mig. Theo ligger under ett parasoll ute i gräset på en filt och biter på en av sina favoritleksaker, så härligt! Här har jag använt pompomband, chipboard från Pink Paislee och under det svartvit-prickiga pappret har jag stämplat med Basic Grey clearstamps.


Jag älskar dessa små bokstavsstickers från Making Memories, de räcker länge och är så användbara! På cirkeln i mitten har jag stämplat med Basic Grey clearstamps och den fina chipboardfiguren kommer från Pink Paislee.


Jag gillar att göra kort, ofta är de i stil med detta. Lite mönstrat, en bit band, blingstenar tillsammans med ett stämpelmotiv, en bomma eller som i detta fallet ett hus i chipboard.




Den söta fågeln har jag stämplat direkt på det mönstrade pappret med brun stämpeldyna. För att glittra till fågeln lite så la jag en prick med röd stickles i mitten på varje blomma som pryder fågeln. Där ögat är la jag en prick med brun stickles. Lite band och bokstavsstickers senare var kortet klart.

Tack för titten!
/ Sanna

Kommentarer
Postat av: Pia

Jättefina grejor Sanna!! Vilken härlig somma -LO på lille Theo!!!

Kram Pia

2009-09-10 @ 20:21:02
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: KatarinaR

Fina Layouter och kort du gjort!

Blev mkt inspirerad av cirkeln du stämplat med clearstamp från Basic Grey,så något liknande kommer jag att göra på en Lo snart!

2009-09-12 @ 14:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0