Häftiga sista minuten julklappar.

Hej
Jag har gjort lite sista- minuten julklappar.
Papperna som jag  använde till att altra pepparkaksburkarna är årets Maja-Design.
Till att göra julslipsarna har det blivit förra årets Maja-Design.
För att kunna få det snyggt på burkarna fick jag skära ut trekanter, som jag sedan klistrade på burkarna.
Har använt blommor, glitterlim, band och stämpel(reprint) som är köpta på Grodans.
Nedanför kan ni se de olika motiven som jag använt på papperna och hur jag har dekorerat locken.















Sedan har jag gjort julslipsar,någon av er såg säkert slipsen som triss-lotteriet hade till fars-dag,jag har anpassat den mallen till att passa storleken på papperna som vi använder.
Bokstäverna är utstansade,bilderna är utklippta från papperna och stämplarna+glitterlim är köpta på Grodans.
Jag visar bilder här nedanför på framsidan, insidan och baksidan.













Hoppas ni har fått något tips om julklappar som man kan ge till nästan alla och som inte kostar en förmögenhet


En riktigt GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR!

önskar Sanna Orrgren.

Kommentarer
Postat av: Cina99

Åhhh, burkarna var ju hur fina som helst (lätt avis på mottagarna... ;)



GOD JUL!

2010-12-22 @ 10:09:17
URL: http://cina99.bloggplatsen.se
Postat av: Carina

Tjusigt, Sanna! :)

2010-12-26 @ 08:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0