Lillpiga visar Reprints Vingar, Franfrelushes & Inkido

Jag fick hem ett stämpelark från Reprint av Lucienne för en tid sedan med önskan om att jag skulle visa upp vad man kan göra med dem. Änglavingarna är bara helt underbara och jag valde att göra en layout med dem, lite annorlunda tänk där jag skar i fotot. Papprena jag använt är från Franfrelushes Design. Helt underbara, franska papper! Vingarna stämplade jag med Distress Ink Black Soot och embossade. Har även inkat in kanterna ordentligt på pappret och till det tog jag det underbara verktyget Blending Tool till hjälp. Blommor hittar du här.





Eftersom pysslandet oftast lever sitt eget liv så blev det plötsligt en dubbel-layout. Även på layout nummer 2 så ha jag använt mig av Franfrelushes Design från Frankrike. Visst är det underbara papper? Distresser, embossingpulver, Blending Tool, rosor och cardstock som använts på denna LO finns givetvis de också i butiken!




Textstämpeln som följer med i arket och hörnstämplarna har jag använt på det här kortet som jag tog Inkido Tuva Satin Green papper till. Även här har jag chalkat och stämplat med Distress Ink, nu Brushed Corduroy och embossat med Clear. Blommor och blad finns här och den underbara kantstansen Doily Lace från Martha Stewart finns här. Till sist har jag blingat upp kortet med den beroende framkallande Pearl Makern, de är verkligen helt outstanding att jobba med och i den här kategorin hittar du MASSOR av färger! Den jag använt mig av denna gpng är Pastell Green.







Insidan


Baksidan


Det var allt från mig den här gången och jag hoppas att jag gett er en eller annan idé? Kolla nu in Reprints stämplar hos Lucienne och Grodans, de är grymma att jobba med! Som ni ser så har jag en personlig stämpel till mina kort, det finns också i kategorin för Reprints stämplar. In och shoppa med er!

Malin ~ Lillpiga

Kommentarer
Postat av: Anette

Så sjuuuuukt snyggt Malin! Särskilt den första LO´n ;)

2010-02-25 @ 12:32:32
URL: http://www.anettesfoto.blogspot.com
Postat av: Pia

ÅHH MALIN!!!Finns inte ord för detta. så fint!!!

2010-02-25 @ 13:51:16
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Lilo

Wow! Vilka urtuffa layouter!!! Vilket jobb du lagt ner. Och vad söt du är!! Som socker. =)

2010-02-25 @ 19:27:04
URL: http://liloscrap.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0