Tävling 2: Christels skiss

När man är mammaledig är måndagar precis som vilken annan dag som helst. Men, jag vet att när man är på jobb känns måndagar ofta tunga... Så här kommer lite uppmuntran till er alla! :) Nämligen tävling nummer två hos oss på Grodans.

Denna gång är det Christel som skapat en inspirerande skiss att scrappa efter, visst är den läcker?!


Så sätt nu igång tankeverksamheten, släpp loss kreativiteten och skicka in ett bidrag. För denna gången kan du vinna 20 st cardstock i blandade färger - alltid bra att ha hemma!

Jag gillar skissen jättemycket och såhär blev min tolkning:



Jag har använd mig av, Love Struck från Making Memories, ni hittar dem här i shoppen.

Ditt uppdrag denna gång är alltså:
Scrappa något efter Christels skiss!

Gör sedan såhär:
- Fotografera eller scanna ditt alster och maila till: [email protected]
(OBS! Ny mailadress till tävlingar!)
- Skriv TÄVLING 2: Christels skiss i ämnesraden/som rubrik,
så ditt bidrag hamnar rätt!
- Se till att vi har ditt bidrag i vår inbox senast lördagen den 6 februari kl.18:00

Vinnaren publiceras på vår blogg under söndagen den 7 februari. 

Ser fram emot era finfina bidrag!
LYCKA TILL!
Kram/Anette

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilken inspirerande skiss

2010-01-25 @ 17:22:51
URL: http://ericasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Lucienne

Mycket inspirerande, både skissen och tolkningen.

Lucienne

2010-01-26 @ 07:11:54
Postat av: Cina99

Kul skiss! Den ska jag nog försöka mig på :)

2010-01-26 @ 22:19:08
URL: http://cina99.bloggplatsen.se
Postat av: Christel

Vilken fin tolkning av min skiss, Anette!

2010-01-26 @ 23:07:27
URL: http://www.christelscrappar.blogspot.com
Postat av: Evelina

Vilken otroligt läcker skiss! Den h¨ller jag på skriva ut nu :-)

2010-01-27 @ 10:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0