Prima och SassaFras

Idag tänkte jag bjuda på lite alster skapade med Prima Marketing och SassaFras-papper.

Först ut är en inspirationsbok som jag länge har tänkt göra. Plastpärmen var från början fylld med recept, men de åkte ut och en ny framsida gjordes. Jag har rivit ut en massa inspirerande bilder på kort och layouter från gamla scraptidningar och satt in i pärmen. Den är inte så stor (ca 12x19 cm) så den är perfekt att ta med på scrapträff.



Jag älskar detta vackra pappret från Prima Marketing, det tog faktiskt emot lite att skära i det, men nu är jag glad att jag gjorde det. ;-) Lite chalk, en brad, spets, bokstäver och blommor så var framsidan klar.


Så här ser det ut med den genomskinliga pärmen framför framsidan.


Orange är en härlig färg som jag tycker om att matcha med beige spets. Det blir en varm och romantisk känsla.


Här har jag också använt det orangea SassaFrasspappret men denna gången är det matchat med brun cardstock om en hel drös pärlor i guld.

Jag önskar dig en härlig klämdag! Själv ska jag strax bege mig till jobbet. :-)

/ Sanna liljan_

Kommentarer
Postat av: Lilo

Jättefint!!! Både inspirationsboken och den gulliga layouten!

2010-05-14 @ 12:23:37
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0