Ändrade öppettider, lördagen 13/11 och nya öppettider framöver.

Lördagen 13/11 stänger den fysiska butiken kl. 12.30.

Fr.o.m. december kommer öppettiderna i den fysiska butiken att reduceras till följande:

Måndag öppet: 10.00 - 18.00
Tisdag: STÄNGT
Onsdag: 14.00 - 19.00
Torsdag öppet: 10.00 - 18.00
Fredag: STÄNGT
Lördag: 10.00 - 14.00

Workshop/Scrapbookcafé har öppet samma tider som affären.
Onsdagkvällar fram till 21.00 kan Workshop/Café bokas vid minst 3 deltagare.

Grodan vill gärna kolla om det finns intresse att ha en mindre träff en gång i månaden. Själv skulle jag gilla det mycket.
Dessa träffar tänker jag mig sista söndagen i månaden, 11.00 - 17.00, med början i Januari 2011.
Affären tar jag inte med mig, kan vara roligt att sitta och scrappa själv. Självklart går det bra att förbeställa, om man önskar så tar jag varorna med mig.
På dessa träffar blir det inga goodiebags eller tävlingar.
Jag håller på att kolla i vilken lokal vi kan vara, så att träffen kan bli avgiftsfri. 

Hör av er nu alla, svara gärna på detta inlägg eller maila mig om det låter intressant och ni kan tänka dig att tillbringa en dag med trevliga scrappare, skapa och få inspiration av varandra.

mailadress: [email protected]

Kramar,
Lucienne 






Kommentarer
Postat av: Eva-Mari

Hej!

Det hade varit jättetrevligt!!

2010-11-12 @ 16:35:11
Postat av: Sofi

Det hade varit jättekul att scrappa tillsammans då och då. Det kan ju inte krocka med jobbet alltid...

2010-11-12 @ 21:21:18
URL: http://www.pyssligasidan.blogspot.com
Postat av: Jea

Hej!

Tja, kanske inte varje gång, men varannan hade vi nog kunnat få till! Vi är ju de som har längst väg att köra, förmodar jag!



Kram



// Jea & Lukas

2010-11-14 @ 14:31:19
URL: http://gummiapan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0