Anna Du får ett paket av Grodan!!!

Det va svårt att välja en vinnare bland kommentarer!!
Men men eftersom jag sa att nån skulle bli utvald va jag tvungen att välja en : )
Jag scrollade lite upp o ner, blundade och pekade med musen på Anna´s kommentar:

Jag inspireras mest av andra, och har ägnat den tid jag har varit ledig i sommar åt att finkamma nätet efter inspiration! Jag har börjat altra och distressa också, så det är ingen hejd på pysslandet här hemma.

2010-09-06 @ 22:54:39
URL:
http://skolaventyr.blogspot.com

Grattis Anna, Kan du lämna dina adresuppgifter till lucienne på [email protected]

Håll utkik... på söndag kommer den första riktiga tävlingen!!!

Ha en trevlig helg!

Katleen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0