Nyheter och rabattcheck

Nu har jag de fina väskor från Youdo i affären. Jättebra är dem till att ta med pennor, sax, chalks och annat smått, och så är de väldig läckra. Tar inte mycket plats att ha dem ståendes på bordet där man scrappar och allt inom räckhåll, 109 kr. Väskorna visas på www.youdo.se obs! ni kan inte handla där själv.
Album 30x30cm med plastfickor, granit och oliv färgade, 199 kr.
En del ur Basic Greys nyaste serie Obscure mönstrade papper, jättesnygga har jag fått hem också. Anette skall försöka hinna göra en LO på dem som inspiration.
Jag förväntar även ( på måndag) vackra prickiga blommor från Doodlebug, svart/vit, röd/vit, gul/vit och grön/vit jättefina är dem.
Där kommer även några fina papper från Hambly Screenprints och en overlay ( genomskinligt som en overheadplast med ett motiv på, ger väldigt dekorativ finish på dina Lo.s.)
Mycket nytt alltså....OCH för er som kommer att besöka mig denna vecka 34 gäller även söndag 26/8 fär en RABATTCHECK på 10% att använda vid ett köptillfälle fram till och med 31/8, självklart får du utnyttja rabatten den dagen du kommer.
Hoppas vi ses, Lucienne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0