SCRAPMARA 4 augusti

Program och viktig information till scrapmaran 4/8 
11.00Vi startar med egna alster
12.30Lunch
13.00Make and Take med Sanna, Liljan_
13.30Tävling/utmaning scrappa en LO med av Lucienne utvalda bilder och papper.
15.00Kaffe, och omröstning av namnskyltar.
15.45Fortsättning av egna alster
17.30Prisutdelning namnskylttävling
18.00Kvällsmat, och omröstning LO tävlingen.
19.00Grupp utmaning.
20.00Prisutdelning LO tävlingen
20.15Fortsättning med egna alster
21.45Vinnarna grupputmaning tillkännages? liten över-raskning till samtliga deltagare.

Lite information: 
  • Ni har väl inte missat att tillverka en namnskylt. Det är meningen att ni skall ha skylten på er när ni kommer.
  • Var gärna förberedd till att göra egna alster, med vilka foto och material ni vill scrappa på, eller tillverka kort.
  • Ta med så mycket material och verktyg ni kan, så slipper ni att vänta på varandra. Jag kommer att ha verktyg med mig från workshopen.
  • I dagsläget vet jag inte ännu hur mycket jag kan ta med ifall ni skulle vilja handla något. Möjlighet till att ta oss till affären gemensamt, skall jag väl kunna ordna.
  • Vinnarna i namnskylt och LO tävlingen skall utses genom omröstning av samtliga deltagarna i gruppen. 3 priser till varje tävling. Om flera bidrag får samma resultat så får det blir utlottning bland dessa bidrag.
  • Grupputmaningens vinnaren utses av Enväldiga domaren Lucienne.
  • Jag vill även tala om att det ingår ett glas vin eller en starköl till kvällsmaten?. Ifall ni vill ordna skjuts?.       
  Hjärtligt välkomna önskar, 
                 Lucienne  och  Grodan                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0