Aprils månadspaket!

Jag har fått förmånen att jobba med aprils månadspaket! Det är underbara papper från Basic Grey! Även blommor, brads samt olika band och garner följer med.

Här är de två alster jag har gjort hitintills, det kommer nog fler.

Först ut är en burk som jag har altrat med papper, blommor, brads och band. Allt från månadens paket! Det jag har lagt till är lite glitterlim samt att jag stansade ut en tag. I burken har jag lagt alla mina Youdoblommor i vitt som jag har köpt från Grodans. Underbara i flera olika storlekar i samma förpackning.

image111


Nästa projekt blev en layout om min lilla sömntuta i familjen.
Det som inte ingår i månadspaketet här är glitterbrads, dymoremsan, bokstäver samt Chipboardbokstaven. Den klädde jag dock med papper från paketet.

image112


En liten närbild på Chipboard-bokstaven bara.

image113


Månadspaketet hittar du i butiken, det kostar endast 135 kronor!

// Liza H

Kommentarer
Postat av: Anneli Rosinski

Åhh, vilken fin bild. Jag bara ler, det ser så skönt ut.

2008-04-07 @ 22:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0