DT LO ifrån Linda

Nu var det länge sen jag visade något här på bloggen men jag har varit bortrest under en längre period.

Mitt första DT paket efter frånvaron visade sig vara Clear Paintables Prima samt Pulse card stock Tagged och Pulse Card Stock Pulse ifrån samma företag!

Dessa papper väcker verkligen känslan av 80 talet hos mig och jag ville gärna använda mig av starka och glada färger i min LO.

Jag har använt mig av Copic ciao för att färlägga Clear Paintables Prima och jag måste säga att jag blev riktigt  nöjd med resultatet. Stämplara är privata, VÅR är utstansad med Chemistry och BIL med studio klassik. Bil har även fått glossy över sig. Jag vet inte om det syns men jag har skrivit med längst kanten av det rosa pappret.

LO:n handlar om "vår bil", en bil som inte är min men som jag ändå tänker på som min. Det är mina föräldras och vid tillfället var vi på väg ner till Spanien och hade rastat vid en vägkrog i tyskland strax utanför Hannover.

Nu ska jag sluta babbla och visa er mitt alster. Bilderna är självklart klickbara.



Linda A

Och sist men inte minst glöm inte bort att hålla koll på bloggen och i forumet för adventsdragningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0