Barn hörnan

På Grodans Scrapgarden är alla barn välkomna att scrappa för 25 kr. För denna summa får du en Cardstock och sedan får du använda alla verktyg, stämplar, färger m.m Dessutom finns 2 spill lådor med papper som barnen väljer fritt ifrån. Mkt generöst, tycker jag. Lucienne finns på plats och hjälper till om det behövs.
Barnen har en inneboende kreativitet och är inte rädda för att prova nya saker. Vi vuxna kan lära oss mkt ifrån barnen!
Igår var det 4 st barn som scrappade på Grodan. 3 pojkar och 1 flicka. Tyvärr hann jag inte ta foto på pojkarnas alster, (men de var mkt fina kan jag lova) Här kommer 2 kort som Emma 9 år gjorde:




Emma har stämplat Magnoliamotiv som hon sedan har målat med akvarellpennor. Sedan har hon klippt ut motiven mkt snyggt (tom. mellan bänkraderna!) och satt flickan på 3 D kuddar. Blomman har hon vikit till så det blir 3 D känsla av den också!
KANON FINT!
Tack för inspirationen Emma!


Kommentarer
Postat av: Pia

Jättefina kort Emma, Du är verkligen duktig alla redan, man kan undra vad det skall bli av diG??? JAg tror en jätteduktig scrappare, när du allaredan gör sååå fina kort! Kram Pia

2008-07-03 @ 13:31:42
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Lucienne

Du är jätteduktig Emma, det är så kul att ha dig på Grodans.

2008-07-03 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0