Skapat av Maja Design papprena!

Tänk att vi har en så duktig svensk pappersdesigner som Marie som gör Maja design papprena, vi i GGG har lekt med dessa vackra, underbara papprena och här ser ni våra alster:

Av Katleen








Här kommer Pia´s alster av Majapapper:
Ett kort till svägerskan:



JAg har även skapat en liten recepbok som min dotter skall få den blev så här:



Här kommer ett kort med ett minialbum på, i det några tänkvärda ord:





Här kommer ytterligare ett minialbum till min bäste vän!



Alla alster är gjorda av papper från Majadesign såklart!
// Pia Kronkvist






Jag har lekt lite med Rosa Marina papprena och här kommer två LOer med studiobilder från det att jag var åtta månader, scrappar så sällan om mig själv och har jättelite foton från det att jag var barn så när jag fick dessa åtta bilderna förra helgen vart jag så himla gladoch var tungen att börja leka med dem på en gång.....
/LenaS

Kommentarer
Postat av: Christel

Wow, I love it!!!!

2008-07-09 @ 22:08:44
Postat av: ylwa

Receptboken blev hur häftig som helst!! Sån vill jag oxå göra.

Dessa underbara papper kan man lätt förälska sig i - det gäller att köpa minst två av varje så man har en uppsättning att klappa på :)

//Y

2008-07-09 @ 22:51:34
URL: http://missylwa.blogspot.com
Postat av: Anneli Rosinski

Lena mycket fina LO, härligt underbara papper även Pias minialbum, Katleens jordgubbe lockar.

2008-07-09 @ 23:42:46
Postat av: Linda

Underbart verkligen!

2008-07-10 @ 00:44:59
URL: http://lindaspysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0