Crop in Style Navigator


av; LenaS

Efter en lång tids letande efter en bra scrapväska så föll valet på CiS Navigator, jag ville ha en väska utan för mycket fack och pennförvaring för dels vill jag bara kunna lyfta ner mina lådor med dekorationer osv i väskan, att de får plats, och mina pennor, lim osv har jag i min "verktygsväska". Handtaget är ställbart i två lägen. Väskan finns dels i denna läckra black, red & creme och dels helsvart, den finns att förbeställa hos Grodans för 1199 kr + frakt eller så handlar ni för minst 500 kr i webshoppen för 15/9-08 så har ni chansen att vinna den.




Det följer två "mellanväggar" med lite fack om man vill ha lite småprylsförvaring, jag har dock valt att ta bort dem helt just för att smidigt få ner mina lådor osv utan problem.



Så här ser väskan ut inuti utan några mellanväggar och jag är förvånad över hur mycket den sväljer, hade innan dessa kylväskor med hjul från JYSK och kan ju till min lycka se att denna sväljer bra mycket mer pga att väskans mått är bättre än tex kylväskans.



Det är ett stort och rejält ytterfack på väskan med lite pennförvaringsmöjligheter och två mindre förvaringsfack i genomskinlig plast, och ett par tygfack också.

Jag har valt att köpa till pappersförvaringsväskan Paper taker i samma färg för mina papper och den i kombination med Navigator och verktygsväskan så känner jag mig helt nöjd med mitt val, väskan finns också i ett större utförande & heter då XXL och den är jättestor, dock väger den grymt mycket fullpackad så för mig som är rätt svag på så är Navigatorn bättre, för prisuppgift på Papertakern och XXL kontakta Lucienne på Grodans [email protected]

Kommentarer
Postat av: Christel

En sån vill här jag ha!!! Får sätta upp det på önskelistan!

En jättefin recension.

2008-06-09 @ 12:12:43
URL: http://christelscrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0