Nytt med Kimberly Poloson papper

Ny Lo med dessa underbara papper!
De här papperna kan du använda till ALLT! Jag köpte dem främst för att göra minialbum av dem. (Eftersom många av papperna är flossade passar de utmärkt till ex. fram och baksida på album)
Sedan blev jag sugen på att testa göra en Lo med dem.
Här har ni resultatet:


Allt material hittar ni hos Grodans, förutom spetsen som är min privata. Jag har rivit ut en sida med "Den blomstertid nu kommer" ur en trasig psalmbok för att få till den rätta avslutningskänslan!
Det som är bra med denna serien papper är att det finns så många tillbehör att köpa till. Rubons alfabet, rubons flourish, chipboard shapes. Jättemycket kul att leka med som passar till papperna.

SCRAPPA PÅ !
 Kram från Christel

Kommentarer
Postat av: LenaS

Du är grymt duktig!! Får en massa insperation av dina slter!

kramis/LenaS

2008-06-16 @ 15:57:45
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0