Grodans scrapträff

I lördags hade vi äntligen scrapträffen jag hade längtat efter så länge!!
Vi va 41 personer och även Scrapkalja ifrån Småland kom med sin affär.
Grodan hade beställt mat ifrån mat-Tina i Gualöv....... hmmmmmmmmmmm himla gott va det
med kyckling / pasta sallad till lunch och exotisk fläskfilegryta till middag!!!
Fika och godis efteråt! Och lite vin hihi...

Alla va också väldigt intresserad utav SLICE maskinen!! Jesus vilken bra maskin!!
Pia och Agneta höll i kurser Tack för det!!

Tyvärr va jag så inne i att få scrappat några julkort så det blev inte mycket tid över till att fota alster : (
Men vi visar lite bilder ifrån träffen!














                                        



Tack alla ni som gjorde träffen lyckad.








Kommentarer
Postat av: Anneli Rosinski

Tack detsamma! Det var JÄTTEroligt. Ser redan fram emot nästa träff.

2008-11-17 @ 17:03:16
Postat av: Anonym

Jag är så avundsjuk!! Skulle ha åkt till Er då hade jag inte blivit smittat av vinterkräksjukan!

Må gott!

Kram Lene

2008-11-20 @ 10:55:30
Postat av: Gunilla

det var helt fantastiskt att få scrappa en hel dag utan avbrott!! mat, dricka och kaffe framsatt och massor av jättetrevliga människor som inspirerade.

/Gunilla

2008-11-28 @ 16:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0