Helsingborgs mässan

Hej,

ett stort tack till alla glada och trevliga kunder och besökare.
Mässan som var Grodans första, blev verkligen lyckat, fler gånger blir det garanterat.
Så roligt att se hur många som sysslar med Scrapbooking eller Kortmakeri.
Ett extra STORT TACK till Grodans DT. Agneta, Christel och Pia. Vill även passa på att tacka Eva Ingers från Scraproom.

Vinsten: 4x8 Alfabet Chemestry  går till gul lottnummer: 13

Vill personen som har det lottnumret kontakta mig via e-mail: [email protected]
eller på tel: 0768:64 84 21

Kramar, Lucienne

Kommentarer
Postat av: Lilian

Tack för att ni var med på mässan. Det var verkligen trevligt att träffa er. Tyvärr vann inte jag något på min lott men bättre lycka nästa gång.

Tack för trevliga tips.

Från en glad scrappare

2008-09-29 @ 10:42:14
Postat av: Karina

Tack för er fantastiska utställning på mässan i Helsingborg! Ni hade bra priser och jag handlade mycket från er. Jag är tjejen som satt bakom er och scrappade lite. Väldigt trevlig och hjälpsam personal. Kramar Karina

2008-09-29 @ 13:32:53
URL: http://karinatorell.karina-blogspot.com
Postat av: Karina

Skrev fel blogg adress i mitt förra inlägg. Nu e det rätt.

2008-09-29 @ 13:36:31
URL: http://karinatorell-karina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0