Lite semester och en massa nytt

Nu skall jag ta lite semester, fom. torsdagen 13/8 tom. lördagen 15/8.
Bertil och jag skall med vårt barnbarn Marlon till Astrid Lindgrens värld i Vimmerby. Skall bli så kul.
Så den fysiska butiken är stängd. I webshoppen kan man dock beställa som vanligt, jag kommer dock inte kunna bekräfta leveranser förrän på måndagen 17/8. Jag skall försöka att hålla mig ifrån datorn, får se om jag lyckas med det.

Här kommer lite nyheter som droppade in idag:

 

 

Ljuvliga julpapper från MMe.

Nytt är också de vackra papprena Abbey Road från MMe, med söta fåglar i härliga pastellfärger.


 

Lagret är påfylld med Slice tillbehör som lim till glasplattan, förvaringsväskan till Designkorten, den stilfulla väskan till själva maskinen, spatulan att plocka upp utskurna bitar från plattan, det funkar väldigt bra, slut med pillandet och stresskapande varför lossnar det inte......

Några fina kantstansar från Artemio, till ett bra pris endast 95 kr.


Ljuvliga blommor i fräscha färger eller i jordtoner från Landstoken. Även väldigt söta charms kommer från Landstoken.


Har ni inte tagit hem nåt från Sassa Fras ännu, passa på att göra det nu, där finns inte så många kvar mer.


Veckans Erbjudande: 30% Rabbat på Quickutz dies.
Gäller ej alfabeten och giftset. Rabatten dras av manuellt. Gäller tom. 20/8 både i webshoppen och den fysiska butiken.

Kramisar,
Lucienne


Kommentarer
Postat av: Mich

Veel plezier in Vimmerby. Ik denk dat het weer ook nog zal meewillen !!

2009-08-13 @ 12:25:08
URL: http://michdg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0