Altrad trälåda med Basic Grey Porcelain

Ni vet väl om att det pågår månadstävlingar på Grodans forum??? Denna månad är det en scraptävling "bingo Lo" och en Altered tävling.
Med anledning av denna altered tävling har jag gjort en altrad trälåda som inspiration. Man kan klä en massa saker med papper. Kolla gärna in på Grodans forum och se vilka fina saker medlemmarna har skapat. Man blir verkligen imponerad!!!
Till min trälåda har jag använt mig av Basic Greys nya serie Porcelain som går i underbart varma pastellfärger:




Det är ännu ett par dagar kvar att kunna delta i tävlingarna så gnugga scrapknölarna och börja skapa något bidrag du också!!!

Många kramar från Christel

Kommentarer
Postat av: Lene

Oj så snygg!!! Tur att du inte är med och tävlar -skrattar lite-

Jättesnygg Christel som allt annat du gör!

Kram Lene

2009-02-28 @ 16:20:10
URL: http://leneskortblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0