Ugglekort

I lördags fick jag ett ett himla roligt DT uppdrag i sammanband med att dessa ljuvliga papper ifrån Remenisce hade nått butiken.
Jag är ju himla svag för ugglor så jag gillade dem ifrån början. Men jag var först lite tveksam hur jag skulle använda dem. Innan jag insåg att de är perfekt för att göra "landskapskort" med.

Landskapskort är vad jag brukar kallas kort som man bygger upp en hel bakgrund i. Det är svårt förklara. Ni förstår nog när ni ser mitt kort.


Material:
Papper: Re Enchanted Autumn Hologram-Remenisce, hologram papper
Cardstock: Canvas Hillary
tagsen är en cirkelpunsch samma sak med solen.

Kort nr två: What a HOOT!

Material:
Cardstock: Canvas Hillary
och Cheddar
Mönstrat: GenuinBoy All Star-Remenisce
Stämpeln är målad med Copics och sen embossade med Clear Embossningpulver


//Linda A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0