Bröllopsresan går vidare

Då fortsätter vi bröllopsresan! Jag hoppas ni fick lite mersmak sedan igår. Min tanke idag går till Den Stora Dagen. När man vill göra sig så fin som möjligt genom besök hos frisör, make up-artist osv. Oavsett om du som brud är fullt uppassad eller som brudgum kör lite mer casual med en bestman så brukar oftast nerverna vara riktigt trasiga. Det vanligaste botemedlet mot det är en liten stänkare. Ett järn innan för västen så att säga. Så här kommer ett par burkar där man kan gömma en flaska champagne eller kanske en flaska whiskey för herrarna. Självklart går det bra att stoppa ner midsommarsnapsen med, om det är så att man inte ska gifta sig. ;)


Till burkarna har jag använt papper ur Making Memories Wedding-serie. Prästkragar, rosor och blad från Prima, band och spets ur Wedding-serien och silvrig akrylfärg. Alla dessa godsaker finns ju givetvis hos Grodans Scrapgarden så skynda in och frossa bland alla smaskiga pysselsaker!











Hoppas ni gillade dagens alster och att ni kan hitta lite inspiration. Missa inte min stora final på DT-veckan imorgon! Den kommer bli något alldeles speciellt, jag lovar!


Malin ~ Lillpiga


Kommentarer
Postat av: Lucienne

Mycket fint Malin.

Lucienne

2009-06-05 @ 07:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0