DT-alster från Sanna

Jag har andvänt papper från DCWV serien är "la cremè"
Håller på att testa en "vikgrej"som heter the Ultimate PRO som finns på grodans och är helt underbar att jobba med,därför blev det den jag gjorde mina två alster med.
Det första är en presentask som färdigvikt blev 13x13 cm.
Dekorerade med blommor och blad samt lite spets och band,sprayade sedan blommorna med Glimmer Mist,resultatet kan ni se här nedanför



Det andra blev ett gratulationskort till svärmor som fyller 65 år idag(fredag26/6)
Här började jag med att vika ett kuvert sedan slå en pappersremsa runt där jag sedan fäster dekorationen som är utanpå kuvertet.Blommor och blad har jag stansat ut med stansar som finns på grodans.

Kuvertet utanpå:


På insidan av kuvertet har jag klistrat fast cs som jag vikt tre gånger och sedan skrivit och dekorerat med fler utstansade blommor och blad,sist men inte minst lite glitterlim som jag tycker sätter lite piff på kortet.




Hoppas allt ser ok ut för det är första gången jag själv lägger in något på bloggen.
Hoppas på en solig och skön sommar till er alla kram / Sanna

Kommentarer
Postat av: Anette

Tjusigt värre! Du är en riktig hejare på vikandet nu ju :)

2009-06-26 @ 10:44:27
URL: http://anettesfoto.blogg.se/
Postat av: Pia

wow vad fint... Man blir ju sugen på att testa !!!

Sommarkramar //Pia

2009-06-26 @ 12:52:15
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heja Sanna. Så fint det blev.

Till Pia , det är bara till att komma inom Grodans imorron, då får alla testa att vika med Perfekt Pro.

Lucienne

2009-06-26 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0