Lucienne skall ha lite semester

Hejsan alla glada och trevliga kunder.
Imorron tisdag 16/6 åker jag en sväng till Belgien för att hälsa på hos Katleen och hennes lilla familj, som består av mer djur än människor.
Ja de är ju bara två personer men 5 djur i hushållet, 2 hundar,en kat och 2 höns. Plus en massa vilda djur som smyger omkring i den lille skogen bakom hennes trädgård.

Pga. min lilla resa är den fysiska butiken stängt from. tisdagen 16/6 tom. lördagen 20/6.
Webshoppen är tillgänglig att handla i, men jag kan tyvär inte svara förrän tidigast på måndag 22/6 om alla varor är hemma.
För er som redan har inbetald, era paket kommer att skickas som vanligt.

Jag har kämpat i några veckor att få igång kortbetalning i webshoppen för att kunna ge er ännu snabbare service. Denna helg har det kommit igång. Samtidigt som jag är glad för att äntligen funkar det så kan jag under mina semesterdagar här nu inte ger er den snabba servicen. Idag funkar det fram till kl. 15.00.

Jag vill passa på att önska er alla en GLAD MIDSOMMAR,

Lucienne


Kommentarer
Postat av: Gunilla

En riktigt skön minisemester önskar jag dig!

Kram Gunilla

2009-06-15 @ 07:06:08
URL: http://honeysuckle.bloggsida.se
Postat av: Anneli Rosinski

Trevlig semester och hoppas ni får en underbar midsommar.

2009-06-15 @ 22:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0