Lillpiga presenterar I Do

Då var det dags att visa upp lite vad jag pysslat med den senaste tiden. Jag har jobbat med Making Memories I Do och har gjort en liten serie i bröllopstema. Jag kommer dela upp det på några dagar så missa inte att kika in för nya alster!

Idag bjuder jag på en ask jag altrat. En ask där det är tänkt att morgongåvan ska ligga. Till denna har jag använt pappret  Wedding Glitter Dot, rosa och vita Prima-rosor, rosa blingstenar och lite vitt band. Jag målade en pappersask med akrylfärg i silver för att få en matt men ändå glittrig botten.





Nästa sak som jag bjuder på idag är en fotoram, tänkt att innehålla en bröllopsbild. Ramen är ursprungligen svart men jag målade den först i flera lager silverfärg och sedan vit färg. När det torkat så sandpapprade jag upp den lite så att den fick en lagom shabby chic-stil och sedan lackade jag den med klarlack. Har dekorerat även här med Prima-rosor, swarowskihjärta och en metallfjäril. Rosorna är sockrade med Doodlebugs Sugarcoat.






Allt detta hittar ni i Grodans Webshop, skynda er dit och botanisera bland godsakerna! Och som sagt, håll korpgluggarna öppna för jag lägger ut fler alster under veckan!

Tack för titten!

Kommentarer
Postat av: Annika

Men SHIT så snygga grejer! Och vilket pillerill med alla blommorna på ramen! Så snyggt! Jag vill se meeeeeeeera!

2009-06-03 @ 21:45:19
URL: http://drannika.blogspot.com
Postat av: Ewonne

Superfina alster och jag ser fram emot vad komma skall!!!

2009-06-03 @ 21:48:24
URL: http://ewonnes.blogspot.com
Postat av: Anneli Rosinski

Tack för tipset! Nu vet man vad man kan göra med gamla tråkiga ramar. Din är ljuvlig. Helsnygg!

2009-06-03 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0