Stämpla ett blomhav!

En av mina senaste investeringar är dessa underbara stämplar från Artemio!

    

Så fort jag såg dem visste jag att jag ville ha dem! De är så himla användbara eftersom man både kan använda dem till LO´s och kort. Man kan stämpla en bakgrund av dem eller ha blommorna som huvudmotiv på ett kort till exempel. Man kan använda bara en av blommorna eller stämpla ett "blomhav" som jag valt att göra nedan.



Jag har stämplat med Cats Eye Fluid Chalk för att få det att se ut som "akvarell". Genom att använda flera färger och nyanser på stämplarna kan man få fram olika effekter! Man kan stämpla bredvid, på varandra och i olika höjd. Det är jättekul och blir så himla bra på ett enkelt sätt! Prova!


Klicka på bilden för att se den större!



Med dessa stämplar och en ram av Maja Design´s papper "Äntligen - naturen doftar" har jag gjort ett enkelt men mycket dekorativt kort!

Dessa stämplar är verkligen kanon eftersom de kan användas till så mycket! Du hittar dem självklart i webshopen - KLICKA HÄR! In och shoppa och hem och testa! Superkul!

Lycka till!
KRAM/ Agneta

Kommentarer
Postat av: christel

Åh vad fint!!!

Gillar layouten jättemkt!

2009-06-24 @ 23:49:25
URL: http://christelscrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0