Alster från kortkursen den 25/2

Hejsan!
Hoppas ni tyckte om kortkusen med annorlunda vikningar och att ni tyckte det var givande!
Alla var jätteduktiga och det märks att vi börjar få riktigt duktiga och avancerade scrappare på Grodans!
Jag tänkte att jag skulle visa mina 2 kort färdigdekorerade. Så här blev mappkortet:





och så här blev konvolutkortet:





Det skulle vara kul att få se era färdiga resultat oxå!
Maila gärna in bilder till Lucienne på [email protected] så lägger vi in korten på bloggen!

Tycker ni som jag att det är roligt att lära sig lite nytt och gå på kurser???
Håll då ögonen öppna och kika in i Grodans kalender på forumet med jämna mellanrum. Jag kan lova att det kommer att hända mycket roligt framöver speciellt i anslutning till öppning av de nya lokalerna på Industrigatan!

Scrappiga kramar från Christel

Kommentarer
Postat av: Tiggy

Så tjusiga alster! Jättefina vikningar.

2009-03-04 @ 12:19:14
URL: http://www.tiggys.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Hej!

Vi hade jätte roligt och nu längtar vi bara tills vi kommer hem så att vi kan göra dom färdiga



Tack

vi ser fram emot vad ni hittar på här näst



Ulrica & Amanda

2009-03-04 @ 12:28:14
URL: http://pirella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0