Lo inramning med Bazzil Just The EDGE

Jag fick ett paket med Bazzils Just the Edge i mina händer hos Grodans och funderade på vad jag skulle kunna använda de till. I paketet finns 10 st olika die cuts, 2 av varje form.


Eftersom jag bara älskar alla papper med scalloped kanter som finns nu (och helst vill ha det på alla mina Lo:s)
gjorde jag en inramning av Bazzil Just the EDGE runt Primas papper Flirty CS Flock. Så här:



Som dekoration längst upp på Lo:n har jag också använt en Bazzil die cut från Just The EDGE paketet.
Blommor, swirls och fjärilen kommer från PRIMA Marketing och du hittar det i Grodans Webshop.



Grodans håller även på att utöka sitt stämpelsortiment. Vad sägs om denna underbara textstämpel?!
"Lyckans fjäril sätter sig på den som har tid att vänta"
Stämplarna är inte upplagda i webshopen än men kommer upp alldeles snart! Ha Tålamod! Lucienne har fullt upp nu eftersom Grodans ska flytta till större lokaler i April och kommer att utöka sortiment betydligt!
Håll utkik efter öppningserbjudanden!

Scrappiga kramar från
Christel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0