En DT. slutar en annan börjar

Linda A. som har varit Dt-medlem i mer än ett år, har valt att ta ett uppehåll  från sitt DT-uppdrag.
Jag vill passa på att tacka Linda för all den kunskap hon har bidragit med och önskar henne lycka till i fortsättningen.

Innan Linda meddelade sitt beslut har jag bakom kulliserna svarat ja till en ansökan av en glad och trevlig tjej.
I och med flytten, kurser och träffen bad jag henne att vänta tills allt detta var överstökat.
Nu är det klart med allt.

Jag har glädjen att presentera Malin S. som ny medlem i Grodans Glada Gäng. Malin är mer känd som Lillpiga i forumen.
Snart kommer hon att presentera sig själv här och visar upp sina första DT-alster. Jag ser framemot ett trevligt sammarbete Malin.

Kramar,
Lucienne

Kommentarer
Postat av: Malin/Lillpiga

Jag tackar för förtroendet och ska göra mitt bästa för att inte göra dig besviken! :)

2009-05-04 @ 21:22:45
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0