Lyckad träff

Tack till alla er som deltog i träffen, det är alltid lika trevligt att ha er alla hos oss i Bromölla. 

 Ett särskild stort tack till alla DT- medlemmar för all hjälp ni bidrog med.

Jag vill även tacka Liv som förgyllade träffen, det var ett nöje att ha dig och din familj hos oss Liv. Så bra du skötte lottdragningen. Och 9 av 10 utmaningar hann du med.

Ett extra tack till min svärdotter Ulrika som ställde upp utan förvarning med diskhjälp, tack så mycket.

Grattis till Rosa och Johanna som vann fotosessioner hos min andra svärdotter Anette, jag lovar er jättefina foto, dem kan ni sen göra de finaste Lo med.

en liten bild kavalkad:



 


Liv i full aktion




 


mitt barnbarn Marlon hjälpte till med lottdragning

här får Rosa sitt pris


 



och här får Johanna sitt.

Tack allesammans.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0