DCWW papper

Hej!
Mitt Dt paket denna gången innehöll papper från DCWW stack. Tyvärr finns inte dessa papper inlagt i webshopen men maila till Lucienne om ni är intresserade av att köpa.
Jag har gjort 3 st kort av mitt Dt paket:
Ramen som sitter i mitten på kortet är en spellbinder die som tyvärr redan är slutsåld i shopen men där finns en liknande ram kvar. Bandet finns inte heller i webshopen men i den fysiska butiken. Blommorna är en ranka från Prima som jag delat på.
Nästa kort har en vikning som kallas för joy fold Card. för er som är intresserade kommer jag att hålla i en kurs den 1:a December där du får lära dig bla. denna vikning fast med julpapper.
En liten bit av Primas blomranka sitter som dekoration och jag har även använt förpackningen som blomrankan låg i till att stämpla på.
Papperna räckte till ett minikort oxå. Kan vara bra att ha och ge bort om någon varit extra snäll eller behöver uppmuntras lite!
Det var allt för mig för denna gång!
Ha en trevlig helg!
Kramar från Christel

Kommentarer
Postat av: Malin - Lillpiga

Jättefina kort, Christel!

2009-11-20 @ 17:05:02
URL: http://lillpiga.blogspot.com
Postat av: Gunilla

helt underbara alster!!! Jag blir sååååå inspirerad.

2009-11-28 @ 20:06:57
URL: http://honeysuckle.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0