Grattis Amelie!!

Grodan skickar dig ett presentkort på 150:- SEK!!



Så kul att vi fick in många bidrag igen, och ja, jag menar allvar så svårt att välja 1 vinnare!
Här kommer dom andra bidrag så ser ni att det är verkligen fina bidrag allihopa!!

Erica:


Anna:


Camilla:


Carolla:


Emelie:


Gabriella:


Jenni:


Johanna:


Kristin:


Lena:


Maria:


Sofia:


Sara:


Sofia:


Solveig:


Veronica:


Gunilla:


Jag vet inte hur ni har det i Sverige, men här i Belgien är det riktig höst väder ute med mycket regn!
Så det betyder att det blir en scrapsöndag idag!
Ha det så mysigt!

Katleen o Grodan

Kommentarer
Postat av: Lucienne

Grattis Amelie. Och ja jättesvårt att välja, alla bidrag är såååå fina.

Lucienne

2009-11-15 @ 12:52:01
Postat av: Gunilla

Grattis Amelie, mycket snyggt jobbat.

Och jag håller med Lucienne, vad många fina bidrag!

2009-11-15 @ 13:53:41
URL: http://honeysuckle.bloggsida.se
Postat av: Erica

Ja det var mycket fint :D Det var väldigt många som har lagt ner extra mycket som ja gjorde med mitt iaf.. MEn alla var fina..



Ha en bra söndag i detta rusk

2009-11-15 @ 18:57:05
URL: http://faithhopeaandlove.blogspot.com
Postat av: Amelie

Åh, Tacktacktack så hemskt mycket!! Jag är väldigt glad och mycket överraskad.

2009-11-15 @ 19:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0