Mässa i Rottne lördagen 7/11, almanacka kurs 14/11

äntligen är det dax, nu på lördag deltar Grodans som utställare på mässan i Rottne. Rottne ligger ungefär två mil ifrån Växjö. Detta innebär att den fysiska butiken är stängt fom. fredagen 6/11 tom. måndagen 9/11.
Jag hoppas att träffa många av er på mässan, kom gärna och hälsa på mig och tala om vilka ni är. Mer information om mässan lite längre ner i detta inlägg.

Ni som vill gå på kurs, några platser finns kvar lördagen 14/11 kl.10.00 till 13.30. Pia K. är kursledare. Under hennes ledning skapar vi en almanacka som vi binder ihop med en ROSA BIA.
All material ingår, vi använder dem Franska papper FANFRELUCHES, som bara finns hos Grodans. Dekorationer ingår oxå, men har ni något som ni vill ha särskild med på almanacka i era egna gömmer ta det gärna med er.
Ni kan se på bilderna nedan färgkombinationen av papprena.
Medtag även era vanliga verktyg som skärmaskin, sax,rivlinjal eller kantrivare, lim, chalk, dubbelhäftande tejp, pennor och sånt ni brukar använda när ni skapar.
Kostnad 150 kr.
Några bilder på almanackan:

Här ser man att almanackan är gjord så att den kan stå upp på ett bord och på så vis alltid pryder ditt eller den glada mottagarens skriv- eller arbetsbord.





Jag ser framemot att träffa er på kursen, var med och anmäl er nu, tel. nr. 0768-64 84 21

Nu mer info om mässan:




Kommentarer
Postat av: Erica

så ni ska hem till mina hem trakter där jag bodde när jag var mindre tills jag var 19 fast en bit ifrån

2009-11-05 @ 19:34:15
URL: http://faithhopeaandlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0