Basic Grey Julpapper

Då fick jag ett paket med Basic Grey julpapper med mig hem! Jättekul att skapa med! Både till julkort och Lo´s!
Här har jag använd Pink Paislee Pixee Stix! Hur lätt som hälst! Sätt lite lim, strö över glitter och färdigt!!



Jag hittade lite pepparkaksgubbar till QK i en rea låda på Grodans!
Och så använde jag Trinket Pins.



En Lo skapade jag med Basic Grey och doilies, hmm tror jag börjar bli lite smått kär i doilies!!
Bling ifrån Prima Marketing




Nedan har jag använd Sticker strip ifrån My Minds eye och bling ifrån Kaiser.
Stämpeln kommer också ifrån Grodans.



det känns skönt att jag har kommit igång med julkorten! Förre året blev det stressigt eftersom jag började skapa två veckor innan jul!!! Så jag hoppas att jag har kunnat ge er lite inspiration!

Föresten, ni har väl inte glömt vår tävling? Där ni kan vinna 25 st cardstock! Kan ju vara bra till alla kort som skall skapas! Skapa ett alster, Lo eller kort efter nedanstående skiss och skicka in era bidrag till [email protected]
Senast söndag 04-10 kl. 12:00!



/ Katleen


Kommentarer
Postat av: Christel

Wow Katleen! Superfina alster!

Det första julkortet är bara såå läckert!!!

2009-10-02 @ 16:32:16
URL: http://christelscrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0