Fancy Pants - Rough and tough

Denna gången har jag skapat med papper från Fancy Pants serie Rough and tough. Papprena går i dova, mustiga färger som jag genast blev förtjust i. Paketet resulterade i fyra alster som här presenteras lite närmre:

Detta rutiga papper blev snabbt min favorit, älskar färgkombinationen. En mörk rub-on och den mjuka spetsen bildar en härlig kontrast på ett enkelt kort som passar till flera olika tillfällen.


Så fort jag såg åskmoln-pappret fick jag upp denna layout i huvudet. Ibland vet man precis vad man vill göra! På blixten från åskmolnet har jag lagt 3d-lack för lite extra effekt.


Denna färgkombon passade perfekt till Theos första bad-foto. Jag scrappar sällan med blått, men tillsammans med grått, vitt och svart kan det kanske bli ännu en favoritfärg?


Här har jag lagt 3d-lack på vissa av rutorna, stjärnorna och bokstäverna i det mönstrade pappret.


Vill passa på att hälsa till alla som var på träffen i lördags:
Jisses vilken härlig dag, jag längtar redan till nästa gång.

Tack för idag!
/ Sanna liljan_

Kommentarer
Postat av: christel

jättefina alster, Sanna! Bara älskar lo:n ARG!

2009-10-28 @ 22:09:26
URL: http://christelscrappar.blogg.se/
Postat av: Anneli Rosinski

Håller med Christel. Jättefina! Jag fastnade också för ARG. Hittade priset på stansen du frågade om på träffen 199 kr.

2009-10-28 @ 22:21:22
Postat av: Anneli Rosinski

Håller med Christel. Jag fastnade också för ARG. Hittade priset på stansen som du frågade om på träffen 199 kr.

2009-10-28 @ 22:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0