Imorron lördag 24/10 är det dax

Japp imorron smäller det. Träffen, oh vad vi har längtat.
Det kommer att hända mycket, programmet är fullsmockad.
Det skall bli så roligt att träffa er allihopa.

Jag tänkte passa på att visa upp något som jag har skapat för er här. Ett minialbum på beställning. Det handlar om ett födelsedagskalas som hålls hos Tina, som lagar maten till våra träffar. Hos Tina kan man ju fira sin födelsedag och laga festmaten tillsammans med sina gäster.

Albummet är smockat med recepten som användes vid kalaset. Det var så avancerade recept att jag var tvungen att skapa en del minialbum inuti albummet, hål till godo:




Själva albumsidor är gjorda i tjock kartong, papprena är från Chatterbox.



här ovan är receptet uppdelad i tagsalbummet som sitter i fickan.



här blev det på ett litet dragspelsalbum.




samma här, syns det på de självritade kantareller att jag aldrig hittar några i skogen.



stjärnorna är utskurna med SLICEN, älskar att använda slicen.

 




här blev det som ett viket kort:

och så baksidan:



Jag väntar med spänning på lite kommentarer från er.

Alla hjärtligt välkommen till Folkets Hus lördagen 24/10, är ni inte deltagare i träffen men är sugen på att shoppa lite så är ni välkommen dit, fysiska butiken på Industrigatan är stängd för dagen.

Lucienne


Kommentarer
Postat av: Anneli Rosinski

Vilket fint album! Många olika vikstilar för recepten. Kul. Svamparna är jättefina. Vi syns imorgon.

2009-10-23 @ 23:30:27
Postat av: Lotta

Skulle verkligen ha velat vara med! Ibland känns det som om jag bor så långt borta... Det var ett jättefint album!

2009-10-24 @ 08:15:50
URL: http://crazyscrappers.blogg.se/
Postat av: maria

Hejhej!



Tack för en riktigt trevlig scrapträff! Vi kommer gärna igen!



/Maria, Trelleborg

2009-10-25 @ 11:43:20
URL: http://favvis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0