Vinnaren av 500kr. presentkort Helsingborgsmässan

Bertil fick den stora äran att dra en vinnare....... det blev Annelie Wahlman. GRATTIS!!!!!!!!!

Jag har meddelat Annelie personligen, hon bor i Hässleholm inte så långt ifrån Bromölla. Så vi hoppas att Annelie besöker Grodans personligen i framtiden.

Jag vill passa på att tacka alla besökare, det är så roligt att se att där finns så många scrappare och kortmakare.
Visst har vi världens trevligaste hobby.

Jag vill även tacka Eva Ingers från Scraproom som organiserar mässan, även ett stort tack till de andra utställare, tillsammans skapar vi en trevlig stämning på mässan.

Lite bilder från Grodans välbesökta monter:

 







Glöm nu inte tjejer att utnyttja rabattkod ni fick till Webshoppen: www.grodansscrapgardenlmh.e-butiken.se

Nästa mässa i Helsinborg är redan bokad, sista söndagen i Mars 2010, notera i almenackan.

Välkomna till Grodans,
Lucienne o Bertil



Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis Grattis :d

Jag var där denna gången med men jag ska dit i mars med :d Det är bra att mässan är ihbg för jag bor 30 min därifrån hehe

2009-09-29 @ 22:48:29
URL: http://faithhopeaandlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0