Basic Grey Kioshi

Tänk! Tänk att det finns ett papper som är döpt efter mig! Nej... riktigt så är det väl inte. Men det blommiga pappret från Basic Grey heter faktiskt Lilo.

Basic Greys serie Kioshi känns lite påskiga i färgerna. Eller som en härlig sommardag. Jag valde att scrappa Molly undulat med påsktema.


Jag har använt några förpackningar från Prima också. De passade in på sidan med sin gröna färg. Bling finns det massor av olika sorter i butiken.


De här rosa blommorna från Prima är urläckra! Som vävt tyg! Gillar hur de fransas lite ut mot kanterna.

För att överraska mig själv gjorde jag ett z-folded kort. Jag försöker öva på att få till andra vikningar än de vanliga. Det här var inte alls svårt! Googla på z-folded om du är osäker på hur man gör. Men det var bara att vika kortet på mitten och sedan vika framsidan en gång till fast åt motsatt håll. Papprena är Basic Greys Kioshi.

Stämpeln är från Reprint. Och här igen de läckra blommorna från Prima.


De vita blommorna är från YouDo. Du hittar snygg spets i butiken också.


Här ser du kortet uppvikt.
/Lilo

OBS! Missa inte tävlingen, se nedan! Du kan vinna ett presentkort hos Grodans!

Kommentarer
Postat av: Katleen

Jag har sagt det för Lilo, men verkligen du har en sån härlig scrapstil!

2010-04-08 @ 12:09:22
Postat av: LillBlomman

Som vanligt har du skapat helt underbara ting! Kram!



LillBlomman

2010-04-08 @ 16:20:02
Postat av: Malin ~ Lillpiga

Som vanligt har du lyckats alldeles förträffligt, Lilo! Supersnygga alster!

2010-04-09 @ 15:18:55
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0