BOM

Boken Om Mig!

Själv tycker jag att det inte är så lätt att skapa en LO med mig själv i fokus!
Först och främst för att man inte fastnar på kort!! ; )
Men jag startade för ett tag sen med en BOM, där jag skapar om mig, vad jag tycker om, min familj....
Det kanske blir fint att visa barnen/ barnbarnen sen när man fyller 90 år ; )
När jag började med scrapbooking för 3 år sen ungefär läste jag mycket om en BOM,
Hade ingen anning om vad det va för nåt, men letade runt på nätet och hittade massor inspiration!
Jag kommer att visa er min Bom och kanske ni också blir sugna att göra en alldeles egen bok om just dig själv!

   
 
  

 

   

  

Har ni också en BOM? Skall ni börja på en BOM?
Om ni vill visa upp just er Bom eller en sida i er BOM maila gärna till [email protected]
Så kan vi publicera den här i bloggen!
Det kanske inspirerar andra och mig för att ta tag i nästa alster till albumet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0