Lillpiga skapar av Basic Grey Green at Heart

Då var det återigen min tur att visa upp vad jag åstadkommit med månadens DT-paket. Jag fick ur Basic Greys underbara serie Green at Heart. Helt ljuvliga papper och det var en fröjd att skapa av dem!

Till den här layouten så har jag använt mig av Seedling och Apple samt cardstock vid namn Straw Classic. Jag har punchat ut blommor, grenar, blad och fjärilar ur de papprena med. Som dekorationer har jag använt mig av Primas Calcutta Petals, YouDo-blommor i vitt, knappar från Eskimo Kisses och naturligtvis, bling! :) Titeln är stansad i cardstock vid namn Canvas Casa.








Till det här kortet har jag använt samma papper och dekorationer plus en del band och spets, rosor och Pearl Maker Pastell Pink.





Hoppas att ni blev lite sugna på alla godbitar som finns att tillgå i Grodans webshop! Ha en underbar vår!

Malin ~ Lillpiga

Kommentarer
Postat av: Lilo

Underbart vackert!!!

2010-04-09 @ 10:28:54
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Pia

Underbart fin , Gillar kortet, underbart vackert, Ja LO´n oxå såklart.....men kortet,,W"OW!!!

2010-04-09 @ 14:33:28
URL: http://piakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0