Lillpiga skapar med Calaica-stämplar!

Hej!

Jag har återigen skapat av den nya UNDERBARA stämpelserien från Calaica! Kanonsnygga stämplar och så lättjobbade! Här har jag maskat två stämplar, U rock my World och Forever you and me. Jag tyckte de passade perfekt tillsammans. Jag har stämplat på vit cardstock som jag sedan distressade in tills de passade bakgrundspappret som är från Basic Grey och heter Census Basic White, Rosor, gardenias, bling, Pearl Maker, distresser och cardstock finns ju såklart i butiken i alla möjliga färger.

'

Insidan

Baksidan

Jag hoppas att ni tycker om mitt alster, blir inspirerade och besöker Grodans och frossar i alla godsaker som finns! Kika in i nyhetskategorin där det finns en massa mumsigt som Pion Designs julpapper och ursnygga gardenior!


Mvh Malin ~ Lillpiga


Kommentarer
Postat av: Carina

Så roligt det är att se hur fint man kan göra med stämplarna! Urtjusigt!

2010-12-08 @ 10:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0