Basic Grey Nook & Pantry av Lilo

När jag såg det gröna i Basic Greys pappersserie Nook & Pantry visste jag att jag måste göra något med Mango på. Det blev en layout om hans pedikyr - tåtvättande.


Papprena är dubbelsidiga, vilket jag gillar. Då har man flera alternativ när man scrappar. De gula rosorna är så söta.


Jag klippte ut olika storlekar ur det mönstrade pappret och monterade ihop en "blomma". Körsbärsblomman är från Inkido och blinget är från Reprint. Det är lätt att limma en swirl och sedan fästa blingstenarna i storleksordning.


Lite från annan vinkel så man ser blomman jag gjort.

De lite lugnare färgerna av Basic Grey Nook & Pantry valde jag till en LO om vårt hem. Här hade vi ännu inte flyttat dit utan tog en promenad förbi för att kika.

Lager på lager av olika papper. Återigen körsbärsblommorna. Jag satte ihop de bruna löven som en "gren" och fäste de fina rosorna på dem.


På spetsen fäste jag lite bling från Reprint.


Jag knöt pärlfloss runt hela layouten.

Kika nu in i shopen och se allt fint som kommer in!

/Lilo


Kommentarer
Postat av: Katleen

fint fint fint!

2010-02-24 @ 09:48:38
Postat av: Pia

ÅHH vad fint LILO!! man upptäcker fler och fler detaljer dessto fler gånger man tittar

Lucienne!!! WOW vad bloggen är läcker!!!

Kreamar Pia

2010-02-24 @ 18:33:50
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Malin ~ Lillpiga

Supersnygga layouter, Lilo! Jag är glad att ha dig som kollega. :)

2010-02-24 @ 18:47:24
URL: http://lillpiga.blogspot.com
Postat av: Anette

WOW! Jag gillar verkligen din stil Lilo! Grymt snyggt!

2010-02-25 @ 12:34:08
URL: http://www.anettesfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0