Lillpiga skapar av Franfreluches Design

Denna månaden damp den helt underbara franska serien Franfreluches Design i min brevlåda och det var en fröjd att jobba med dessa papper. Allt flöt på helt fantastiskt och så här blev mina alster.

I botten är det en Cardstock Straw Classic, som fotomatta blev det Jade och sedan använde jag Harmonie Shabby där jag mot mina vanliga "principer" lade Edge Scrapern åt sidan och klippte istället. Dock kunde jag naturligtvis inte låta mina distresser vara utan använde dem att chalka med, min vana trogen. Vackra mörkröda rosor, underbara blad, ett nytt och superfint pärlfloss i pärlemor, spets och svart band finns allt att köpa i butiken, precis som Primas Center Pieces. Skrev tills sist datum med Tiny Alphas och satte dit lite halvpärlor med en Pearl Maker.













På det här kortet så har jag använt mig av Harmonie ShabbyCardstock OP Black och sedan samma dekorationer som på layouten. 

 







Jag hoppas ni gillade mina DT-alster och känner er inspirerade, in i shoppen med er nu och kika på alla smaskiga nyhter!

Malin ~ Lillpiga

Kommentarer
Postat av: Lucienne

WOWWOWWOW!

2010-02-12 @ 08:27:14
Postat av: Lilo

Ååååååå så vackert!!! Och vilken ursöt liten vovve! =) Jag gillade allt med dina alster.

2010-02-12 @ 10:00:56
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Malin - Lillpiga

Tack L&L! Det var otroligt lättscrappade papper, precis min stil. :)



Vittra är en underbar hund men VÄLDIGT mycket egen vilja. Precis osm matte. ;)

2010-02-12 @ 14:21:04
URL: http://lillpiga.blogspot.com
Postat av: Pia

ÅHH så vackert... Visst är det underbara papper,,, JA jag kan tänka mig att det är din stil av papper,, För det syns,,,Underbara alster!!

Kram Pia

2010-02-12 @ 17:46:31
URL: http://piakron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0