Fanfreluches alster från DT- Susanne

Hej
Denna gången fick jag papper i serien Fanfreluches design, Gentlemen & Dandies collektionen.
Jag funderade lite och kom sedan på att det kunde vara trevligt att göra olika presentaskar.
Jag tog en presentask och köpte en målarburk från en färgaffär som jag skulle altra.
Eftersom färgen på papperna är brunt så valde jag att dekorera i två olika färger på askarna,den ena blev i orange-den andra i blåa nyanser.
Bladen använde jag Glimmer mist till,rosor i de två olika nyanserna,band,floss,pärlfloss,brads,chalk,pearlmaker och glitterlim.
Allt jag har användt kan ni hitta hos Grodans(utom färgburken)
Resultaten kan ni se här nedanför.
Ha det så bra och hoppas att vi snart får VÅR i detta land.
Hälsningar Sanna Orrgren.




























Kommentarer
Postat av: Eva-Mari

Snyggt

2010-02-13 @ 11:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0