Helgen.................

Vilken helg, fullsmockad med händelser.

Fredag eftermiddag körde Bertil o jag till Malmö och hämtade Katleen. Från Malmö direkt till Olofström där vi skulle på Felicia´s 18 årskalas.
Tänk mitt första bonusbarnbarnet fyllde 18 i helgen. Det känns som det bara var igår Bertil och jag körde till BB i Kristianstad. Några timmar gammal var hon bara då, Midsommarafton var det den dagen.

Lördagen blev det mycket tittande på Brölloppet, ahhhh så härligt och romantiskt.
På kvällen var vi allihopa hemma hos Stefan o Anette och våra älskade busar Marlon o Dante. Grillade och hadde allmänt mysigt.

Igår tog vi en liten sväng inom butiken så Katleen kunde shoppa lite.
Efter det satt vi flera timmar på altanen hemma och pratade och pratade. En liten snabb visit till hos Marlon o Dante där det blev mycket bus.....



Nu måndag morgon,åker Katleen vidare till Göteborg för att delta i möte för hennes jobb. Om 5 veckor kommer hon igen till oss, längtar redan.

Vi ses,
Lucienne

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter som en riktig bra helg. Jag inte gjort så mycket. Är förkyld. Inte kul.

2010-06-21 @ 10:43:03
Postat av: Pia

Vilket underbart foto av faster och brorsbarn.....Syns att alla tre har lika kul,,,

2010-06-21 @ 14:25:06
URL: http://piakron.blogg.se/
Postat av: Katleen

jaha där va jag me i bloggen!! med mina finaste sötaste älskade brorsbarn!!!

Jap, nu är det bara 4,5 vecka kvar!!

2010-06-23 @ 21:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0