Läckra Max & Whiskers av Lilo

Nu mina vänner blir det här det sista jag gör på ett tag för Grodans. Jag har tagit "tjänstledigt" för att satsa på lite eget under hösten. Hoppas ni kikar in hos mig då! =) Jag kommer så klart kika in hos Grodans ofta för att se vad som händer här! En sådan bra butik lämnar man inte bara! =) Men nu till de läckra papprena från Basic Grey!

Så klart passar det att skicka läckra Max & Whiskers till mig som har både hund och andra djur hemma. Vi vill ju gärna tro att våra djur kan prata med oss och är ganska så säkra på att Mango undulat har sagt att han vill ha en egen katt. ;)


Lägg märke till de läckra filtdekorationerna. De är ursöta med sina rörliga ögon!


Här har jag broderat runt en tankebubbla jag klippt ut ur cardstock. Det fina pappret med ränder och stjärnor kommer från Fancy Pants.


Fisken fick simma runt lite bland filtbubblor.

Papprena kändes lite manliga tyckte jag. Och varför inte skapa ett kort till brorsan då? Det blev väldigt uppskattat det här plånbokskortet. Beskrivningen hittade jag här.


Dessa papper är också från Max & Whiskers. Jag tillverkade ett band att hålla ihop plånboken och fäste en stor knapp på det.


Här ser du bandet borttaget från plånbokskortet.


Plånbokskortet uppslaget. Lite stämplar och tags.


Ännu en flik att öppna och läsa gratulationer.

Tack för mig! Hoppas vi ses på andra håll i scrapvärlden! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0