Lillpiga vs Basic Grey's Capella

Månadens DT-paket innehöll den fullkomligt underbara serien Capella från Basic Grey. Från första stund jag såg den så blev jag förälskad och vartenda papper är verkligen så Lillpigiska som de kan bli! Som om de skapat den enbart för mig. :) Så här har jag tolkat en del av serien.

En layout på mina älsklingar, pappret jag använt heter Sonata och jag har använt både fram och baksidan. Fjärilarna är stansade ur Chorus. Blommor och blader hittar ni här och naturligtvis har jag även använt Edge Scraper och distresser. Pearl Maker är nästan ett måste och här hittar ni ALLA färger. Band och spets finns här och Tiny Alpas här.





  


När man beställer varor från Grodans så får man dem inslagna i pizzakartong och det superpopulära materialet wellpapp. Med andra ord får man en fin extrapresent varje gång man handlar, perfekt! :) På det här kortet har jag använt en del av det som kom med mitt DT-paket. Även här har distresser fått jobba tillsammans med pappret Chorus och Stickles finns också med. Blommor, blad och band är ju ett måste. :)



  
 


Till det här Mors Dags-kortet har jag använt pappret Figaro och MASSOR med Glossy Accents och distresser. Martha Stewarts Doily Lace-punch fick också vara med på ett hörn. :)




  
 


Hoppas ni gillar det jag gjort och att det inspirerar er! In med er i butiken och frossa i alla fina godbitar som finns där!

Malin ~ Lillpiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0