Pysselgumman Förgät Mej Ej och Basic Grey Basic

Har du sett Pysselgummans nya serie Förgät Mej Ej? Eller Basic Greys läckra serie Basic? Jag är stormförtjust i båda serierna som dessutom går utmärkt att kombinera:


Här kan du se både fram- och baksidan på Pysselgummans papper Anno 1939. Detta är mitt favoritpapper ur serien. Blommorna kommer från YouDo och pärlorna från Reprint.


Här har jag också använt pappret Anno 1939 från Pysselgumman. Som bakgrund ser du BG Glossary Basic Manilla.  Blomman kommer från samma youdo-paket som ovan.


Det gröna pappret kommer också från Pysselgumman och är så fint. Det är baksidan till pappret som heter Glöm Mig Ej. Matchat med spets och skirt band blev det en härlig känsla i layouten.

Tack för titten! Ha en riktigt härlig helg!
/ Sanna liljan_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0