Enkla bröllopskort av Milo



De här helt underbara pappren från Inkido,
Scrap Cartas Satin Sand SM12197 och
Scrap Mathea Royal Red SM12199 fick jag hem,
och tanken var att jag skulle göra enkla kort...
Hmm, jag som älskar att ha mycket på korten fick lite
prestationsångest, men så här blev det iaf. =)
Det var vackra papper att jobba med, och även om kortet
i mina ögon känns lite tomt, så blev det ett kort iaf. =)




Hjärtan har jag ritat och klippt ut ur ena pappret.
Jag har rivit lite i kanterna,
och chalkat med Walnut stain-distress.



Jag har använt mig av Pearls för att få lite detaljer.
Och ett ribbat band i matchande färg.


Här är ännu ett bröllopskort




På det här "portkortet" har jag använt mig av samma papper. Rosorna är
bara så underbart vackra. Och Pearl Floss gör vilket kort som helst lyxigt.



Jag har satt fast pärlflossen under pappret så det inte
ska synas var det kommer ifrån, och så har
jag knutit en rosett med det för att hålla ihop kortet.



Här är insidan på samma kort.
Tanken är att man ska skriva i den lilla rutan.





Kramar från mig! =)

Milo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0