Tävlingen avgjord!

Nu har tävlingstiden löpt ut och jag är verkligen glad och stolt att så många velat lifta min LO! Jag vill verkligen tacka er alla!

Det har kommit in otroligt många vackra bidrag och det var svårt att utse en ensam vinnare men till slut så föll mitt val på denna layout. Visst är den vacker? Detaljrik och den bara andas min egen stil: fjärilar, spets, rivet, chalkat, swirls, blommor och bling! Den är helt outstanding och jag håller med skaparen, barnet är verkligen vacker som en saga! Och därmed säger jag GRATTIS till Annlouise Rispling som avgick med segern i denna tävling där priset är att göra ett gästspel som designer hos Grodans Scrapgarden. Annlouise, du kan maila Lucienne på [email protected] med dina kontaktuppgifter så fixar hon ett kit till dig.






Här kommer resten av de bidrag som skickades in, tack så mycket, ni är verkligen jätteduktiga på att skapa! Tack återigen för att ni ville lifta min LO och ställa upp i tävlingen!


Anna Kruth


Annica Ahlqvist


Ann-Louise Blomsth


Carina


Carola Brennander


Cattis B


Jeanette Nilsson


Jennie Johannessen


Jennie Jonasson


Jenni Sundqvist


Kristin Aronsson


Linda Gyllklint


Linda Nilsson


Lisa Nejdel


Marie Johansson


Nicola Berntsson


Sara Blåhage


Teolina Cederholm

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Grattis till vinsten, Ann-Louise! En mycket vacker layout!



Kram en annan Ann-Louise

2010-03-21 @ 22:19:02
URL: http://www.alab-snorochglamour.blogspot.com
Postat av: Christel

Shit! Vad jobbigt det måste varit att utse en vinnare!!!! Här finns såå många fina bidrag!

Grattis till dig, Ann_Louise som knep första platsen!

2010-03-23 @ 13:32:14
URL: http://www.christelscrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0